Magamról

Zsófinak hívnak, 27 éves vagyok és könyvfüggő. Az olvasás szeretete az egész életemet meghatározta. Valószínűleg erről az anyukám tehet, akinek rengeteg könyve van, így számomra mindig is természetes volt, hogy az olvasás fantasztikus, és legalább annyira fontos része az életünknek, mint a levegő. Azóta is elsősorban az olyan helyeken érzem jól magam, ahol hatalmas könyvespolcok vannak. Ez eléggé rányomta a bélyegét az iskola és a munkahely-választásaimra is: gimnázium után az ELTE magyar szakját végeztem el, majd néhány évig egy könyvesboltban dolgoztam. Jelenleg otthon vagyok a kislányommal.

Hiszek abban, hogy minden jó könyv új ablak a világra. Ezért szeretek olvasni. És szeretem megosztani másokkal, ha valami új gyöngyszemet találtam - ezért indítottam ezt a blogot. 

 

Címkék: magamról